Doprava tovaru

 

V drvivej väčšine prípadov je balík dodaný príjemcovi osobne. Príjemca podpisom potvrdí, že doručenie balíka prebehlo úspešne a odovzdaný balík nenesie známky poškodenia.

Pokiaľ nie ste doma GLS sa snaží nadviazať komunikáciu s príjemcom a dohodnúť s ním vhodnú alternatívu ešte v ten deň. Príjemca môže napr. požiadať o uloženie v najbližšom výdajnom mieste GLS.

Pokiaľ sa doručenie balíka nepodarilo, podnikne GLS v nasledujúcich 5 pracovných dňoch ďalší pokus o doručenie.

Zásielky môžete sledovať tu:

https://gls-group.com/SK/sk/sledovanie-zasielok/

 

 

 

 
 
Zásilkovňa- výdajná miesta

Môžete si vybrať zo stoviek výdajných miest po celej SR, kam bude Vaša zásielka zaslaná. Balíček je možné vyzdvihnú spravidla nasledujúci pracovný deň po odoslaní. Postrážte si, prosím doručenie.

Zoznam výdajných miest a sledovanie zásielky:

 

Z-BOX je samoobslužné odovzdávacie miesto Packety, takže nikdy nemusíte čakať, kým vám zavolá kuriér. Svoju zásielku si môžete vyzdvihnúť, keď máte čas, a cena za doručenie je rovnaká ako na našich kamenných výdajných miestach. Skrátená doba uskladnenia na 2 dni.

Upozornění. Ak si vyberiete Z-BOX, na vyzdvihnutie budete potrebovať mobilný telefón s aplikáciou doručovateľskej služby, Bluetooth a zapnutými službami určovania polohy GPS.

Ak si vyberiete možnosť dobierky, musíte zaplatiť online kreditnou kartou prostredníctvom aplikácie Packeta.

 

 

Zásielkovňa doručenia na adresu:

Zásielkovňa ponúka aj možnost doručenia zásielok zákazníkom priamo na adresu.

Zakazníkom budú formou SMS doručené informacie o čase doručenie.

 


 

Prevzatie tovaru od prepravcu:

Odporúčame, aby kupujúci tovar od prepravcu nepreberal, pokiaľ javí akékoľvek známky poškodenia. Ak zistíte závadu, na mieste s vodičom zapíšte všetko do prepravného listu. Zároveň nám túto skutočnosť oznámte e-mailom či telefonicky. Ihneď po prevzatí tovaru je vhodné ho dôkladne prekontrolovať. Ak zistíte, že je zásielka neúplná alebo poškodená, môžete uplatniť reklamáciu, a to buď e-mailom, telefonicky alebo poštou na kontaktnej adrese nášho obchodu. Zároveň je vhodné v takomto prípade uplatniť nárok na náhradu škody priamo u dopravcu.

 

 

Sledovať dostupnosť